D.U.K. Dažniausiai užduodami klausimai

Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Registracija, prisijungimas ir paskyra

  1. 1
    Kodėl turiu patvirtinti savo tapatybę?
  2. 2
    Kaip patvirtinti savo tapatybę?
  3. 3
    Kokius mano asmens duomenis mobilioji programėlė Perlas Go kaupia ir kodėl?
  4. 4
    Kodėl Perlas Go mobilioji programėlė reikalauja tam tikrų prieigų?
  5. 5
    Ar galiu keisti PIN kodą?
  6. 6
    Kaip pakeisti asmeninius duomenis (vardas, pavardė, telefonas)?
  7. 7
    Ką daryti, jei pakeičiau telefono numerį arba praradau telefoną? 
  8. 8
    Kaip ištrinti paskyrą?

Kodėl turiu patvirtinti savo tapatybę?

Bankams ar finansų įstaigoms taikomi LR pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo reikalavimai, todėl esame įpareigoti nustatyti visų, norinčių naudotis bankinėmis paslaugomis, tapatybę.

Kaip patvirtinti savo tapatybę?

Dešiniajame apatiniame kampe paspauskite „Daugiau“, pasirinkite „Profilis“ ir spauskite „Patvirtinti tapatybę“. Čia reikės įvesti savo vardą ir pavardę, gimimo datą. Toliau reikia nufotografuoti savo asmens tapatybės dokumentą. Pasirinkite turimą dokumentą (asmens tapatybės kortelė arba pasas). Nufotografuokite dokumentą ir save taip, kaip prašoma. Tapatybę patvirtinsime per 24 val.

Kokius mano asmens duomenis mobilioji programėlė Perlas Go kaupia ir kodėl?

Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kokius asmens duomenis kaupiame ir kodėl tai darome – susipažinkite su mūsų asmens duomenų politika.

Kodėl Perlas Go mobilioji programėlė reikalauja tam tikrų prieigų?

Norėdami užtikrinti didžiausią patogumą naudojantis programėle, Perlas Go išnaudoja mobiliojo įrenginio technines savybes. Prieiga prie vaizdo kameros reikalinga tam, kad būtų galima patogiai ir greitai nuskenuoti sąskaitos brūkšninį kodą, taip pat nufotografuoti dokumentus asmens tapatybės tvirtinimui. Vietos nustatymas naudojamas tam, kad galėtumėme nurodyti jums artimiausią Perlo terminalą.

Ar galiu keisti PIN kodą?

Skiltyje „Profilis“ spauskite „Keisti PIN kodą“, įveskite dabartinį PIN kodą, tuomet – įveskite naują PIN kodą.

Kaip pakeisti asmeninius duomenis (vardas, pavardė, telefonas)?

Asmeninius duomenis galima koreguoti skiltyje „Profilis“. Kol tapatybė nėra patvirtinta, galima keisti visus asmeninius duomenis. Patvirtinus tapatybę, galima keisti tik kontaktinius duomenis. Norėdami pakeisti duomenis jau patvirtinus tapatybę, susiekite su mumis el. paštu info@perlasgo.lt arba telefonu 8 52 751 751.

Ką daryti, jei pakeičiau telefono numerį arba praradau telefoną? 

Jeigu praradote telefoną, su savo telefono numeriu prisijunkite prie kito mobiliojo įrenginio ir ištrinkite savo prarastą įrenginį. Norėdami tai padaryti, skiltyje  „Profilis“ spauskite „Susieti įrenginiai“ ir ištrinkite įrenginius iš kurių norite pašalinti savo paskyrą. Jeigu pakeitėte telefono numerį – praneškite mums el. paštu info@perlasgo.lt arba telefonu 8 52 751 751.

Kaip ištrinti paskyrą?

Programėlės profilio skiltyje, dešiniajame viršutiniame kame, pamatysite meniu – „tris taškelius“. Paspaudę juos pasirinkite „Ištrinti profilį“.

Mokėjimai

  1. 1
    Kiek kainuoja Perlas Go paslaugos?
  2. 2
    Kaip apmokėti sąskaitas?
  3. 3
    Kaip susikurti mokėjimo sąrašą?
  4. 4
    Kiek mokėjimo sąrašų galiu turėti?
  5. 5
    Ar galiu vienoje paskyroje apmokėti kelių skirtingų asmenų mokesčius?
  6. 6
    Ar galima koreguoti mokėtinas sumas ir apmokėti tik dalį sąskaitos?
  7. 7
    Kodėl sąskaitos suma pateikta su „-“ ženklu?
  8. 8
    Gavau mokėjimo sąskaitą su skola už praėjusį laikotarpį, nors mokėjimo sąskaitą buvo apmokėta.
  9. 9
    Kada paslaugos teikėjas gauna mano įmoką/informaciją apie apmokėtą įmoką?
  10. 10
    Kada atnaujinami duomenys?
  11. 11
    Ar galima įmokas apmokėti neturint Lietuvoje registruotos banko sąskaitos?
  12. 12
    Kokie yra apmokėjimo būdai?
  13. 13
    Ar asmenys, nesulaukę 18 metų, gali naudotis programėle?

Kiek kainuoja Perlas Go paslaugos?

Perlas Go mobiliosios programėlės atsisiuntimas nieko nekainuoja, apmokėti visas sąskaitas ir atlikti mokėjimų pavedimus taip pat galite visiškai NEMOKAMAI!

Kaip apmokėti sąskaitas?

Mokėdami paslaugų teikėjui pirmą kartą, tiesiog nuskenuokite sąskaitoje esantį brūkšninį kodą. Jeigu brūkšninio kodo nėra arba nėra galimybės jį nuskaityti, pasinaudokite paieška paslaugų teikėjų sąraše. Jeigu nerandate reikalingo paslaugų teikėjo, galite atlikti mokėjimo pavedimą, nurodydami gavėjo sąskaitos numerį ir mokėjimo paskirtį.

Kaip susikurti mokėjimo sąrašą?

Prisijungus prie Perlas Go paskyros, dešiniajame viršutiniame kame pamatysite meniu – „tris taškelius“. Paspaudę juos, pasirinkite „Pridėti mokėjimų sąrašą“, sugalvokite sąrašo pavadinimą ir viskas, galite pridėti norimas įmokas.

Kiek mokėjimo sąrašų galiu turėti?

Mokėjimo sąrašų skaičius nėra ribojamas.

Ar galiu vienoje paskyroje apmokėti kelių skirtingų asmenų mokesčius?

Taip! Galite apmokėti ne tik savo, bet ir artimųjų sąskaitas. Tam, kad būtų lengviau sekti išlaidas, galite susikurti atskirus mokėjimų sąrašus.

Ar galima koreguoti mokėtinas sumas ir apmokėti tik dalį sąskaitos?

Jeigu paslaugos teikėjas leidžia tai daryti, galima. Mokėdami įmoką matysite, ar skiltis su mokėtina suma gali būti koreguojama ar ne.

Kodėl sąskaitos suma pateikta su „-“ ženklu?

Minuso ženklas priekyje reiškia, kad sistema fiksuoja permoką.

Gavau mokėjimo sąskaitą su skola už praėjusį laikotarpį, nors mokėjimo sąskaitą buvo apmokėta.

Gali būti, kad praėjusio mėnesio sąskaita nebuvo apmokėta laiku, todėl paslaugos teikėjas, negavęs mokėjimo iki nurodytos datos laiku ir ruošdamas naują sąskaitą, ankstesnę sumą įtraukė kaip skolą. Rekomenduojame nepasilikti sąskaitos apmokėjimo paskutinei mėnesio dienai ir sąskaitą apmokėti iki einamojo mėnesio 27 d. Jeigu esate sumokėję skolą – tiesiog pakoreguokite mokėtiną sumą.

Kada paslaugos teikėjas gauna mano įmoką/informaciją apie apmokėtą įmoką?

Informaciją apie mokėjimą paslaugos teikėjas gauna kitą darbo dieną. Norėdami sužinoti, kada teikėjas įskaito mokėjimą, turėtumėte kreiptis į konkretų tiekėją.

Kada atnaujinami duomenys?

Kiekvienas paslaugų teikėjas duomenis atnaujina skirtingu metu. Paprastai, duomenys už praėjusį mėnesį yra atnaujinami iki einamojo mėnesio 20 d.

Ar galima įmokas apmokėti neturint Lietuvoje registruotos banko sąskaitos?

Galima, tačiau tokiu atveju apmokėjimą galėsite atlikti tik Perlo terminale.

Kokie yra apmokėjimo būdai?

Mokėjimų sąrašą galite apmokėti prisijungę prie savo elektroninės bankininkystės arba grynaisiais Perlo terminale, kurių žemėlapį rasite savo mobiliojoje programėlėje.

Ar asmenys, nesulaukę 18 metų, gali naudotis programėle?

Taip, asmenys iki 18 metų gali naudotis programėlę, tačiau negali atlikti mokėjimo pavedimų.