PERLAS GO PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS
Galioja naujiems vartotojams nuo 2025-11-11
Galioja esamiems vartotojams nuo 2026-01-11
I. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios Perlas Go paslaugų teikimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato UAB „Perlas Finance“ teikiamų Paslaugų teikimo Vartotojui sąlygas bei Šalių teises ir pareigas.
1.2. Šios Taisyklės taikomos tik tiems Vartotojams, kurie Perlas Go Paslaugomis naudojasi pavieniais kartais, o ne nuolat ar reguliariai. Įstaiga savo nuožiūra gali leisti Vartotojui vieną kartą ar ribotą kiekį kartų pasinaudoti Paslaugomis nesudarant rašytinės sutarties ir neatliekant deramo kliento tikrinimo procedūrų. Vartotojas, siekdamas pakartotinai ar nuolat naudotis Paslaugomis, privalo su Įstaiga sudaryti sutartį ir (ar) įvykdyti deramo kliento tikrinimo procedūros reikalavimus. Kai Vartotojui atsiras prievolė užmegzti dalykinius santykius ir/arba pateikti kliento tapatybės nustatymui reikalingą informaciją, Vartotojas bus informuojamas Įstaigos nustatyta tvarka.
1.3. Esant prieštaravimams tarp Lietuvos Respublikos teisės aktų ir Taisyklių nuostatų, taikomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos.
1.4. Ši Taisyklių redakcija įsigalioja naujiems vartotojams nuo 2025 m. lapkričio 11 d.
1.5. Ši Taisyklių redakcija įsigalioja esamiems vartotojams nuo 2026 m. sausio 11 d.
II. Sąvokos
2.1. Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu, kurio tapatybė yra žinoma ar gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta pasinaudojant tokiais duomenimis kaip asmens kodas, vienas arba keli asmeniui būdingi fizinio, fiziologinio, psichologinio, ekonominio, kultūrinio ar socialinio pobūdžio požymiai.
2.2. Asmens duomenų tvarkymas – bet kuris su Asmens duomenimis atliekamas veiksmas: rinkimas, užrašymas, kaupimas, saugojimas, klasifikavimas, grupavimas, jungimas, keitimas (papildymas ar taisymas), teikimas, paskelbimas, naudojimas, loginės ir(ar) aritmetinės operacijos, paieška, skleidimas, naikinimas ar kitoks veiksmas arba veiksmų rinkinys.
2.3. Darbo diena – kiekviena diena, išskyrus poilsio ir švenčių dienas.
2.4. Gavėjas – fizinis ar juridinis asmuo, kita organizacija arba jos padalinys, kuris Mokėjimo nurodyme nurodytas kaip Mokėjimo operacijos lėšų gavėjas.
2.5. Interneto svetainė/Perlas Go – internetinis puslapis ir mobilioji programėlė, kurių pagalba teikiamos Paslaugos. 2.6. Įstaigos tinklalapis internete https://www.perlasgo.lt/.
2.7. Įstaiga – elektroninių pinigų įstaiga UAB „Perlas Finance“, juridinio asmens kodas 301169732, buveinės adresas: Olimpiečių g. 15-1, LT-09237, Vilnius, Lietuvos Respublika, duomenys įregistruoti ir saugomi VĮ Juridinių asmenų registre, turinti elektroninių pinigų įstaigos licenciją Nr. 3, išduotą Lietuvos banko 2015-10-29 ir kurios veiklą prižiūri Lietuvos bankas (duomenys skelbiami Lietuvos banko tvarkomame viešajame finansų rinkos dalyvių sąraše ir skelbiami priežiūros institucijos svetainėje https://www.lb.lt/lt/finansu-rinku-dalyviai/uab-perlas-finance).
2.8. Kainynas – Įstaigos teikiamų paslaugų ir operacijų kainų sąrašas, kuris skelbiamas Internetinėje svetainėje https://www.perlasgo.lt/mokejimo-paslaugu-kainynas/.
2.9. Komisiniai mokesčiai – Įstaigos imamas atlyginimas už mokėjimo operaciją ir (ar) su ja susijusias paslaugas.
2.10. Įmoka – Vartotojo pervedamos lėšos, skirtos Mokėjimo krepšeliui ar mokėtinai sumai apmokėti.
2.11. Mokėjimo krepšelis – Vartotojo iniciatyva Perlas Go savitarnos svetainėje arba mobiliojoje programėlėje Vartotojo Paskyroje sukurta mokėtinų sumų visuma už Paslaugų teikėjų paslaugas, kartu su Įstaigos taikomu (tais atvejais, kai jis taikomas) komisiniu mokesčiu.
2.12. Paskyra – Vartotojo registravimosi Perlas Go rezultatas, kurio pagrindu Vartotojas gali naudotis Įstaigos Paslaugomis ir kurioje kaupiami duomenys, susiję su Paslaugų teikėjų Vartotojui suteiktomis paslaugomis.
2.13. Paslauga – Įstaigos per Perlas Go, neatidarius mokėjimo sąskaitos, teikiamos grynųjų, negrynųjų pinigų perlaidų paslaugos ir mokėjimo inicijavimo paslaugos, t. y.: mokesčių už komunalines paslaugas ar kitas Paslaugų teikėjų teikiamas paslaugas, skirtas namų ūkio poreikiams tenkinti, surinkimas bei jų paskirstymas ir pervedimas konkretiems Paslaugų teikėjams.
2.14. Paslaugų teikėjas – juridinis arba fizinis asmuo, teikiantis Vartotojui atlygintinas paslaugas (komunalinės ar kitos paslaugos).
2.15. Patvarioji laikmena – laikmena, kurioje asmeniškai mokėjimo paslaugų vartotojui skirta informacija saugoma taip, kad su ja būtų galima susipažinti informacijos paskirtį atitinkančiu laikotarpiu ir iš kurios laikoma informacija atkuriama nepakeista.
2.16. Priežiūros institucija – Lietuvos bankas.
2.17. Surenkamoji sąskaita – tai sąskaita banke, į kurią pervedami visi Vartotojų už Paslaugų teikėjų suteiktas paslaugas sumokėti pinigai. Įstaiga neturi teisės disponuoti surinktomis Vartotojų lėšomis, jos yra atskirtos nuo Įstaigos turto. Šių sąlygų laikymąsi prižiūri Lietuvos bankas.
2.18. Šalys – Įstaiga ir Vartotojas, kurių kiekvienas atskirai gali būti vadinami Šalimi.
2.19. Vartotojas – fizinis asmuo, kuris naudojasi Perlas Go.
2.20. Taisyklės – šios Perlas Go paslaugų teikimo taisyklės.
2.21. Kitos šiose Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos mokėjimų įstatyme, Lietuvos Respublikos mokėjimo įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų įstaigų įstatyme ar kituose teisės aktuose minimas sąvokas.
III. Naudojimasis paslaugomis
3.1. Naudotis Įstaigos Paslaugomis gali tik tie Vartotojai, kurie yra užsiregistravę Perlas Go ir yra sutikę su Taisyklėmis. Įstaiga savo nuožiūra gali leisti Vartotojui vienkartiniu ar ribotu kiekiu kartų pasinaudoti Paslaugomis tik užsiregistravus ir sutikus su Taisyklėmis, be papildomų reikalavimų. Norėdamas naudotis Paslaugomis pakartotinai ar nuolat, Vartotojas privalo sudaryti rašytinę sutartį su Įstaiga ir pateikti informaciją ir dokumentus, reikalingus tapatybės nustatymui ir deramo kliento tikrinimui.
3.2. Naudotis Įstaigos Paslaugomis gali tik fiziniai asmenys, kurių mokėjimo paslaugų teikėjai yra įsisteigę Europos Sąjungoje / Europos ekonominėje erdvėje.
3.3. Prieš atlikdamas registraciją, Vartotojas turi patvirtinti, kad susipažino su šiomis Įstaigos Taisyklėmis bei įsipareigoja jų laikytis visą naudojimosi Paslaugomis laikotarpį. Vartotojas su Taisyklėmis supažindinamas nuotoliniu būdu. Aktualią Taisyklių redakciją po susipažinimo Vartotojas mato savo Paskyroje.
3.4. Naudodamasis Įstaigos Paslaugomis, Vartotojas turi užtikrinti, kad Paskyroje nurodyti teisingi Vartotojo kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, el. paštas, telefonas). Pasikeitus šiems duomenims, Vartotojas juos turi nedelsiant atnaujinti Perlas Go programėlėje arba informuoti Įstaigą.
3.5. Norėdamas pridėti naują Paslaugų teikėją, Vartotojas pirmą kartą mokėdamas gali nuskenuoti sąskaitoje esantį brūkšninį kodą. Jeigu brūkšninio kodo nėra arba nėra galimybės jo nuskenuoti, Vartotojas pasirenka paslaugų teikėją iš sąrašo naudodamasis paieška. Jeigu reikalingo paslaugų teikėjo nėra sąraše, Vartotojas gali atlikti mokėjimo pavedimą, nurodydamas Gavėjo sąskaitos numerį ir mokėjimo paskirtį.
3.6. Kas mėnesį gavus Paslaugų teikėjų, kuriuos Vartotojas prisidėjo, pateiktus mokėjimo ir/ar deklaravimo duomenis, jie yra patalpinami Vartotojo Paskyroje mokėjimo skiltyje, ir Vartotojas, jeigu yra davęs sutikimą, apie tai informuojamas el. laišku. Kiekvienas Paslaugų teikėjas duomenis atnaujina skirtingu metu. Įprastai duomenys už praėjusį kalendorinį mėnesį yra atnaujinami iki einamojo kalendorinio mėnesio 20 dienos, nebent Paslaugų teikėjas taiko kitokį duomenų atnaujinimo terminą. Įstaiga neatsako už Paslaugų teikėjų duomenų atnaujinimo terminus ir duomenų tikslumą.
3.7. Kai kurie Paslaugų teikėjai neperduoda informacijos apie mokėtinas sumas ar sąskaitas į Perlas Go mokėjimo sprendimą, todėl Vartotojas yra atsakingas už mokėtinos sumos tikslumą: Vartotojas privalo savarankiškai patikrinti ir pagal Paslaugų teikėjo pateiktas sąskaitas įrašyti ar atnaujinti mokėjimo informaciją prieš apmokėdamas.
3.8. Norėdamas sumokėti už Paslaugų teikėjų suteiktas paslaugas, Vartotojas privalo patikrinti prie atitinkamo Paslaugų teikėjo sutarties pateiktą mokėjimo informaciją. Jeigu Paslaugų teikėjas mokėjimo informacijos nepateikia, Vartotojas pats nurodo skaitiklių rodmenis, mokėtiną sumą ir/ar kitus duomenis.
3.9. Vartotojui savo Paskyroje atlikus šių Taisyklių 3.8. p. numatytus veiksmus ir pateikus reikiamus duomenis, Perlas Go suformuoja Mokėjimo langą/krepšelį.
3.10. Vartotojas per 1 (vieną) kalendorinį mėnesį per Perlas Go gali sumokėti iki 1000 Eur sumos. Kuriant Mokėjimo krepšelį, mokėtinų sumų visumai pasiekus šią ar didesnę sumą, Vartotojo prašoma atlikti tapatybės nustatymo veiksmus ir pateikti Įstaigos prašomą informaciją. Apie tokios ribos pasiekimą, jei taikoma, Vartotojas informuojamas el. paštu ir/arba pranešimu Paskyroje.
3.11. Vartotojas gali pasirinkti mokėti už visas Mokėjimo krepšelyje esančias paslaugas iš karto arba tik už pasirinktas paslaugas / sąskaitas atskirai. Tokiu atveju Mokėjimo krepšelis formuojamas pagal Vartotojo pasirinktus mokėjimus.
3.12. Vartotojas gali apmokėti Mokėjimo krepšelį vienu iš Perlas Go tuo metu prieinamų mokėjimų būdų (prisijungę prie savo elektroninės bankininkystės arba grynaisiais pinigais Perlo terminale (taikomi mokesčiai)). Tokios Įmokos pervedamos į Įstaigos Surenkamąją sąskaitą.
3.13. Vartotojui pervedus lėšas į Įstaigos Surenkamąją sąskaitą, laikoma, kad Įstaiga gavo Vartotojo sutikimą vykdyti Paslaugą.
3.14. Vartotojas, norėdamas atšaukti savo sutikimą vykdyti Paslaugą, turi kreiptis klientų aptarnavimo telefonu tel: +370 52707002 iki tos pačios darbo dienos 19:00 val, kai Vartotojo lėšos buvo pervestos į Įstaigos Surenkamąją sąskaitą.
3.15. Įstaiga iš Vartotojo gautą pinigų sumą perveda konkretiems Mokėjimo krepšelyje nurodytiems Paslaugų teikėjams ir perduoda jiems skaitiklių rodmenis (jei tokie pateikiami) bei mokėjimo įskaitymui reikalingą informaciją.
3.16. Vartotojui prie konkretaus Paslaugų teikėjo įrašius skaitiklio rodmenis, tačiau neatlikus mokėjimo tam pačiam paslaugų teikėjui, duomenys Paslaugų teikėjui neperduodami, išskyrus Paslaugų teikėjus, kurių informacijos skiltyje nurodyta kitaip.
3.17. Vartotojas laikomas atsiskaičiusiu su Paslaugų teikėju, kai sumokėtos piniginės lėšos yra įskaitomos į Paslaugų teikėjo sąskaitą.
3.18. Įstaiga Vartotojo sumokėtas lėšas perveda Paslaugų teikėjui kitą darbo dieną nuo piniginių lėšų gavimo į Įstaigos Surenkamąją sąskaitą momento arba pagal kitą terminą, nurodytą Įstaigos ir Paslaugų teikėjų sutartyje.
3.19. Įstaiga Vartotojo pervestas lėšas grąžina į sąskaitą, iš kurios jos buvo pervestos, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas, jeigu:
3.19.1. Mokėjimo pavedime neteisingai nurodyta Įmokos suma ir/ar mokėjimo paskirtis (Mokėjimo krepšelio numeris) bei Įstaiga neturi pakankamos informacijos susieti Įmokos su tam tikru Mokėjimo krepšeliu;
3.19.2. Vienas Mokėjimo krepšelis apmokėtas daugiau nei vieną kartą.
3.20. Nepavykus atlikti 3.19. punkte numatytų veiksmų (pavyzdžiui, jei sąskaita uždaryta), į Vartotoją kreipiamasi jo Paskyroje nurodytu el. paštu ir prašoma nurodyti, į kokią sąskaitą lėšas grąžinti. Negavus atsakymo, laiškas kartojamas po 7 kalendorinių dienų, taip pat bandoma susisiekti Vartotojo Paskyroje nurodytu telefonu (jei toks nurodytas). Nepavykus susisiekti ir gauti informaciją, reikalingą pinigų grąžinimui, pinigai laikomi Įstaigos depozitinėje sąskaitoje iki pareikalavimo.
3.21. Jei Vartotojas klaidingai nurodė Paslaugų teikėją, mokėtojo kodą, sumą arba kelis kartus atsiskaitė už tas pačias Paslaugų teikėjo suteiktas paslaugas ir panašiai, o lėšos jau pervestos Paslaugų teikėjui, bus laikoma, kad Įstaiga savo įsipareigojimus įvykdė tinkamai ir Vartotojas dėl lėšų grąžinimo turi kreiptis tiesiogiai į pinigus gavusį Paslaugų teikėją. Atskirais atvejais, Paslaugų teikėjui nesutikus tiesiogiai Vartotojui grąžinti pagal klaidingus duomenis pervestas lėšas, Vartotojas gali kreiptis į Įstaigą, kuri, susisiekusi su Paslaugų teikėju ir tik atgavusi Vartotojui priklausančias lėšas, per 3 darbo dienas minėtą sumą grąžina Vartotojui.
3.22. Susiklosčius nenumatytoms aplinkybėms, atsiradus laikinam Perlas Go techniniam gedimui, vykdant Perlas Go tobulinimo darbus ar kitų techninių sutrikimų atvejais, Įstaigos Paslaugų įvykdymo terminas
gali būti pratęstas, bet ne daugiau nei iki 5 darbo dienų nuo piniginių lėšų gavimo į Įstaigos Surenkamąją sąskaitą momento. Įstaiga, jei tai įmanoma, apie žinomus ar galimus Perlas Go techninius sutrikimus, turinčius įtakos Paslaugų teikimui, informuoja Vartotojus Perlas Go iš anksto arba paaiškėjus apie sutrikimą.
3.23. Įstaiga Vartotoją apie mokėjimo eigą (mokėjimo už krepšelį gavimą, jo įskaitymą Įstaigos sąskaitoje arba grąžinimą) informuoja jo Paskyroje nurodytu el. paštu.
3.24. Mokėjimo paslaugų teikimas gali būti sustabdytas arba atsisakoma jį vykdyti Įstaigos iniciatyva esant šiose Taisyklėse ar Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytiems pagrindams.
IV. Paslaugų įkainiai ir atsiskaitymas 4.1. Paslaugų įkainiai nurodyti Perlas Go svetainėje: https://www.perlasgo.lt/mokejimo-paslaugu-kainynas/
4.2. Komisiniai mokesčiai ir, jei taikoma, jų nuolaidos, nurodomos suformuotame Mokėjimo krepšelyje.
V. Įstaigos ir Vartotojo atsakomybė
5.1. Įstaiga atsako už savo įsipareigojimų, susijusių su Perlas Go Paslaugų teikimu, neįvykdymą arba netinkamą įvykdymą tik tais atvejais, kai jie atsiranda dėl Įstaigos kaltės. Tokiais atvejais Įstaiga įsipareigoja atlyginti Vartotojui jo patirtus ir dokumentais įrodomus tiesioginius nuostolius.
5.2. Įstaiga neatsako už informacijos apie mokėtinas sumas ar sąskaitas pateikimą ir tikslumą. Vartotojas yra atsakingas už įrašytos mokėtinos sumos tikslumą ir privalo savarankiškai patikrinti bei, vadovaudamasis Paslaugų teikėjo pateiktomis sąskaitomis, įrašyti ar atnaujinti mokėjimo informaciją prieš apmokėjimą.
5.3. Įstaiga nėra atsakinga už Paslaugų teikėjui pervestų lėšų užskaitymą Vartotojo naudai Paslaugų teikėjo apskaitos sistemoje arba Paslaugų teikėjo sprendimą jas grąžinti, jeigu mokėjimas į Paslaugų teikėjo sąskaitą atliktas tinkamai. Vartotojo pretenzijos dėl lėšų grąžinimo teikiamos tiesiogiai Paslaugų teikėjui, išskyrus atvejus, kai teisės aktai numato kitaip.
5.4. Įstaiga nėra atsakinga už kitų trečiųjų šalių (kredito įstaigų, mokėjimų ir (ar) elektroninių pinigų įstaigų ir kt.) netinkamą mokėjimo paslaugų teikimą, įskaitant, bet neapsiribojant padarytas klaidas, ne laiku įvykdytus mokėjimus, užlaikytas lėšas. Įstaiga atsako už savo įsipareigojimų, susijusių su Paslaugų teikimu, neįvykdymą arba netinkamą įvykdymą tik tais atvejais, kai jie atsiranda dėl Įstaigos kaltės. Tokiais atvejais Įstaiga įsipareigoja atlyginti Vartotojui jo patirtus ir dokumentais įrodomus tiesioginius nuostolius.
5.5. Jeigu teisės aktų arba šių Taisyklių nustatytais atvejais, arba Vartotojo nurodymu mokėjimas yra stabdomas, arba prašoma jį stabdyti, visus nuostolius, atsiradusius dėl tokio stabdymo, prisiima Vartotojas ir už tai Įstaiga neatsako. Įstaiga taip pat neatsako, jeigu mokėjimo nurodymas, kuris buvo tinkamai Vartotojo autorizuotas, jau įvykdytas ir jo sustabdyti nebeįmanoma.
5.6. Vartotojas supranta ir patvirtina, kad visa atsakomybė už registracijos Perlas Go savitarnoje metu pateiktos informacijos teisingumą ir atitikimą Lietuvos Respublikos teisės aktams tenka informaciją pateikusiam asmeniui.
5.7. Vartotojas supranta ir patvirtina, kad Įstaiga nėra atsakinga už Vartotojų ir Paslaugų teikėjų tarpusavio ginčus ir nedalyvauja juos sprendžiant. Šie ginčai turi būti sprendžiami laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų, nebent Šalys susitartų abipusiu susitarimu taikyti kitos valstybės teisę ginčui spręsti.
5.8. Įstaiga neatsako už bet kokias pasekmes, atsiradusias Įstaigai panaikinus ar apribojus Vartotojo prieigą prie Paskyros, taip pat pagal teisės aktų reikalavimus nutraukus ar apribojus bet kurios atskiros Paslaugos teikimą.
5.9. Vartotojas yra atsakingas už visus Įstaigos nuostolius, patirtus dėl Įstaigai pateiktos klaidingos informacijos, klaidingų mokėjimo nurodymų ar dėl Taisyklėse nustatytų įsipareigojimų nevykdymo.
5.10. Šalys neatsako už savo įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą, jeigu tai įvyko dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių. Šalys laikosi Lietuvos Respublikos teisės aktuose ir sutartyse nustatytų taisyklių dėl nenugalimos jėgos aplinkybių taikymo.
5.11. Įstaiga turi teisę tobulinti savo informacinę sistemą ir šalinti pastebėtus trūkumus, net jei tai gali sukelti ir(ar) sukelia trumpalaikius paslaugų teikimo Vartotojams sutrikimus.
5.12. Esant ypatingoms aplinkybėms ir svarbioms priežastims, Įstaiga, norėdama išvengti galimų Vartotojo ir(ar) savo nuostolių, turi teisę šalinti informacinės sistemos trūkumus bet kuriuo paros metu. Šiame punkte nustatytu atveju informacinės sistemos trūkumų šalinimo darbai atliekami per kiek įmanoma trumpesnį laiką.
5.13. Įstaiga turi teisę nepriimti ir nevykdyti mokėjimo nurodymų, taip pat neteikti Įstaigos paslaugų, jeigu yra pagrįstas įtarimas ar pagrindas manyti, kad gali būti vykdoma pinigų plovimo ir (ar) teroristų finansavimo veikla, sukčiavimas ar pažeidžiamos galiojančios sankcijos, arba jeigu to reikalauja teisės aktai. Įstaiga šiuo pagrindu taip pat turi teisę reikalauti papildomos informacijos ar dokumentų ir (ar) sustabdyti ar nutraukti paslaugų teikimą teisės aktų nustatyta tvarka.
VI. Skundų nagrinėjimas
6.1. Vartotojas, manantis, kad Įstaiga pažeidė jo teises, pirmiausia turi raštu kreiptis į Įstaigą, kuo išsamiau nurodydamas skundo aplinkybes bei savo reikalavimą.
6.2. Vartotojo skundas nagrinėjamas ir atsakymas pateikiamas kuo greičiau, tačiau ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos. Išskirtiniais atvejais, kai skundas negali būti išnagrinėtas per šiame punkte nurodytą laikotarpį, Įstaigos vadovas skundą nagrinėjančio darbuotojo teikimu gali pratęsti skundo nagrinėjimo terminą. Apie tokį sprendimą Vartotojas informuojamas ne vėliau, kaip per 15 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos, nurodant vėlavimo pateikti atsakymą aplinkybes ir terminą, iki kada skundas bus išnagrinėtas ir Vartotojui pateiktas atsakymas. Bet kuriuo atveju galutinio atsakymo pateikimo terminas neturi viršyti 35 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos.
6.3. Vartotojų skundai priimami ir nagrinėjami vadovaujantis mutatis mutantis Įstaigos gaunamų skundų nagrinėjimo tvarka, kuri paskelbta: https://www.perlasfinance.lt/app/uploads/2024/03/Gaunamu-skundu-nagrinejimo-tvarka_20240305.pdf
6.4. Jeigu Vartotojo netenkina Bendrovės priimtas sprendimas, Vartotojas turi teisę pasinaudoti kitais teisėtais savo teisių gynimo būdais bei pateikti Skundą Lietuvos bankui, adresu Totorių g. 4, LT-01121 Vilnius, prieziura@lb.lt.
6.5. Jeigu Skundą pateikęs asmuo yra Vartotojas, Vartotojas turi teisę spręsti ginčą neteisminiu būdu pateikdamas skundą Lietuvos bankui šiais būdais:
– per elektroninę ginčų nagrinėjimo sistemą „Elektroniniai valdžios vartai“; – užpildžius paraiškos formą (formą rasite čia: Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčai | Lietuvos bankas) ir išsiuntus Lietuvos banko Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamentui, adresu Totorių g. 4, LT-01121 Vilnius, prieziura@lb.lt;
– užpildydami laisvos formos prašymą ir išsiųsdami jį Finansų rinkos priežiūros tarnybai Lietuvos bankas, adresu Totorių g. 4, LT-01121 Vilnius, prieziura@lb.lt.
6.6. Nepavykus ginčo išspręsti taikiai ar kitais neteisminiais ginčų sprendimo būdais, ginčą sprendžia teismai įstatymų nustatyta tvarka pagal Įstaigos buveinės vietą.
VII. Taisyklių keitimas. Naudojimosi Paslaugomis apribojimas, Paslaugų nutraukimas
7.1. Įstaiga turi teisę bet kuriuo metu vienašališkai, be atskiro rašytinio šalių susitarimo, keisti Taisyklių sąlygas. Įstaiga įsipareigoja ne vėliau kaip prieš 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų iki Taisyklių pakeitimų įsigaliojimo apie tai paskelbti Interneto svetainėje ir informuoti Vartotojus asmeniškai kitoje patvarioje laikmenoje.
7.2. Vartotojas, nesutikdamas su Taisyklių pakeitimais, turi teisę atsisakyti naudotis Įstaigos Paslaugomis, ir po pakeitimų įsigaliojimo datos savarankiškai nutraukti naudojimąsi Įstaigos Paslaugomis. Vartotojui toliau naudojantis Įstaigos Paslaugomis laikoma, kad Vartotojas su pakeitimais sutinka.
7.3. Taisyklėse numatytas 60 (šešiasdešimties) dienų informavimo terminas netaikomas ir pakeitimai įsigalioja kitą dieną nuo jų paskelbimo dienos arba nuo skelbime nustatytos įsigaliojimo datos, kai:
7.3.1. Taisyklės keičiamos dėl teisės aktų privalomų reikalavimų įgyvendinimo;
7.3.2. Vartotojui nustatomos palankesnės sąlygos, pvz., mažinami Paslaugų įkainiai;
7.3.3. Atliekami neesminiai Taisyklių pakeitimai. Neesminiais pakeitimais laikomi stiliaus ar gramatikos pataisymai, Taisyklių punktų, skyrių performulavimas, perkėlimas, ir pan., kurie neapriboja Vartotojo teisių ir nepadidina jo atsakomybės.
7.4. Jeigu Vartotojas neįvykdo šių Taisyklių, Įstaigos ar teisės aktų reikalavimų, susijusių su sutarties sudarymu, deramo kliento tikrinimo procedūromis ar nepateikia tapatybės nustatymui reikalingų duomenų ar dokumentų, Įstaiga turi teisę vienašališkai apriboti ar nutraukti Vartotojui Paslaugų teikimą. Įstaiga taip pat turi teisę pareikalauti iš Vartotojo papildomos informacijos ar dokumentų, susijusių su Vartotojo atliekamomis operacijomis, bei sustabdyti operacijos vykdymą iki tol, kol Vartotojas pateiks reikiamą informaciją. Apie priimtus sprendimus Vartotojas informuojamas Įstaigos nustatyta tvarka.
7.5. Įstaiga turi teisę, esant svarbioms priežastims, neteikti ir (ar) nedelsdama vienašališkai nutraukti Paslaugų teikimą. Svarbios priežastys gali būti:
7.5.1. Vartotojas pateikia neteisingą, neišsamią ar klaidinančią informaciją, atsisako suteikti Įstaigai reikiamą informaciją arba nepateikia duomenų apie informacijos pokyčius, kurie yra svarbūs Paslaugų teikimui;
7.5.2. Įstaiga turi pagrįstų įtarimų dėl galimo pinigų plovimo, teroristų finansavimo, tarptautinių sankcijų pažeidimo ar kitos galimai neteisėtos veiklos;
7.5.3. Vartotojas nesilaiko Įstaigos prašymų ir nustatytų terminų pateikti informaciją ar kitus papildomus duomenis, reikalingus teisės aktų ar Įstaigos vidinių procedūrų užtikrinimui;
7.5.4. Vartotojas yra įtrauktas į tarptautinių finansinių ar kitų taikomų ribojamųjų priemonių sąrašus ar turi sąsajų su tokiais asmenimis, taip pat apeina bankų ar Įstaigos taikomas reikalavimus ar sankcijas;
7.5.5. Atsiranda kitų svarbių priežasčių, apie kurias Įstaiga informuoja Vartotoją nedelsdama po sprendimo nutraukti Paslaugų teikimą ar jų neteikimą.
7.6. Įstaiga turi teisę apriboti arba užblokuoti Vartotojo paskyrą ar galimybę naudotis Paslaugomis, jei nustatoma, kad Vartotojas pasinaudoja sukčiavimo būdais, tokiais kaip pakartotinas paskyrų kūrimas ir jų šalinimas, siekiant neteisėtai pasinaudoti akcijomis (pvz., gauti 10 Eur už naują paskyrą), pažeidžia akcijų taisykles ar imasi kitų nesąžiningų veiksmų.
7.7. Įstaiga, apribojusi ar užblokavusi Vartotojo Paskyrą arba naudojimąsi Paslaugomis, informuoja Vartotoją Paskyroje ir/ar elektroniniu paštu, ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną iki apribojimo, išskyrus atvejus, kai tokia informacija draudžiama pagal teisės aktus ar saugumo sumetimais.
7.8. Jeigu Vartotojas 24 mėnesius iš eilės neatlieka mokėjimo naudodamasis Perlas Go, Įstaiga turi teisę panaikinti Vartotojo Paskyrą, iš anksto apie tai neinformuodama.
VIII. Įstaigos ir Vartotojo bendravimo taisyklės
8.1. Visi pranešimai, prašymai, skundai ir kita informacija Įstaigai siunčiami elektroninio pašto adresu: info@perlasgo.lt, Vartotojui – elektroninio pašto adresu, kurį Vartotojas nurodo Paskyroje. Bet koks susirašinėjimas tarp Įstaigos ir Vartotojo vyksta lietuvių kalba.
IX. Asmens duomenų tvarkymas
9.1. Įstaiga tvarkys Vartotojo asmens duomenis, kad įvykdytų šias Taisykles.
9.2. Įstaiga pateikia Vartotojui informaciją apie Vartotojo asmens duomenų tvarkymą, taip pat apie Vartotojo teises pagal taikomus teisės aktus Įstaigos privatumo politikoje, skelbiamoje interneto svetainėje adresu: https://www.perlasgo.lt/privatumo-politika/ (toliau – Privatumo politika).
9.3. Įstaiga laikas nuo laiko gali peržiūrėti, atnaujinti ir pakeisti Privatumo politiką. Vartotojas gali susipažinti su naujausia Privatumo politikos versija ir šių Taisyklių 2.6 punkte nurodytu adresu.
9.4. Vartotojas patvirtina, kad susipažino su informacija, pateikta Privatumo politikoje, ir ją suprato.

